Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

perjantai 20. joulukuuta 2013

Puistossa

Kuten sanoin niin me vedettiin sikalahaalarit niskaan ja lähdettiin leikkipuistoon. Ei siellä kauaa tullut oltua kun maa oli niin märkä, mutta tovi kuitenkin. Sai nuori herra vähän purkaa energiaa :) Olen taas äitiini tullut ja havainnut olevani pelottava. Monet sanoo että "hiekkalaatikon reunalla" on hyvä tavata muita vanhempia, mä taas onnistun pelottamaan ne tiehensä vaikken edes puhu mitään. Tällä(kin) kertaa puistoon tuli isä ja tytär meidän jälkeen, ne pönötti kumpikin portin vieressä pari minuuttia ja lähti menemään. Ja mä luulin olevani antisosiaalinen! Never mind...










Siitä äiteen lähettämästä pahvilaatikosta riittää hupia edelleen...

Aiden sai uudet talvipopot, H&M £14.99

Oli pakko ostaa toiset talvikengät. Äiti osti meille Suomen reissulla kengät, mutta ne ei vaan tahdo pysyä jalassa. Nyt ne jo saa olla jalassa ilman että niitä kiskotaan pois jatkuvasti, mutta ne ei tahdo pysyä kävellessä. Hetken aikaa ne pysyy ja sitten saa huomata että oho, kenkä jäi. Oon ettinyt toisia kenkiä tovin, oon käynyt varmaan jokaisen lasten kenkiä myyvän liikkeen läpi viimisten viikkojen aikana. Minillä on niin korkea jalka että se ei vaan mene moniin kenkiin, Alexilla on sama juttu. Löysin muutamia kenkiä mihin jalka menee, mutta en viittinyt talveksi ostaa tennareita. Toivottavasti nää nyt menee koko talven ettei jää pieneksi heti.

Meidän jouluasukas. Kaverin Suomiloman ajan meillä majailee gerbiili (eli kerpiili eli gerbil-furball) Pops. Ihan mielettömän hauskaa seurattavaa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat