Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

sunnuntai 23. kesäkuuta 2013

Ekat synttärijuhlat

Ei sentään ollut vielä Aidenin synttärit vaan me päästiin viettämään Alexin 5-vuotissynttäreitä. Ensin kotona varsinaisena synttäripäivänä viime keskiviikkona ja nyt sunnuntaina oli kaverisynttärit. Kaverisynttärit oli The Adventure Worldissä missä on sellanen "linna" kaikkine extroineen vähän vanhemmille ja ihan pienille on oma leikkialue missä on pallomeri, pieniä liukumäkiä jne. Synttärit oli samassa paikassa myös viime vuonna ja taas on pakko todeta että luojan kiitos menee taas vuosi ennen kuin täytyy mennä uudestaan. Mähän tunnetusti oon yltiösosiaalinen - not, joten kaikki tällaset on lähinnä ärsyttäviä tilaisuuksia kun pitää tuntemattomien kanssa jutella niitä näitä mukavia. Kaikken ärsyttävintä näissä nimenomaisissa synttäreissä ehkä oli se että vanhemmat ei voi vahtia lapsiaan (jokaisella lapsella pitää olla oma valvoja) ja jos menee vähänkin komentamaan toisen lasta pois oman kimpusta niin heti melkein hyökätään kurkkuun kiinni ettei toisten lapsia saa komentaa (eikö?!?!) tai vähintäänkin mulkoillaan ilmeellä "jos katse voisi tappaa..." Siinä puolessatoista tunnissa kerkesi verenpaine nousemaan muutaman pykälän, joten nyt telkkari auki ja jalat ylös!


The Adventure World ja aktiivisesti vahtivat vanhemmat.

Ainakin Aidenilla oli kivaa kaikkien lelujen kanssa :)





Vielä kotisynttäreiltä kuvaa.

Ja synttärilahja....

 Ite en henkilökohtasesti ymmärrä MIKSI 5-vuotiaan pitää saada liskoja synttärilahjaksi, mutta eipä kai se mulle kuulu... Niitä on majotettu tovi meiän makkarissa ennen kun saadaan siirrettyä. Ja kaikkihan tietää mun kannan kaikkiin liskoihin ym elikoihin ni mä vaadin että mun pitää saada nimetä ainakin toinen jos mun pitää sellasta sietää mun makkarissa yli 5 min. Dave nimesi toisen. Kaikki myöskin tietää mitä tulee muhun ja normaaleihin lemmikkien nimiin, heh. Eli noista tuli Snoopi ja Fabio. Fabio on tietty mun käsialaa ;)


Käytiin moikkaamassa Chrisiä töissä tässä yks päivä.

Ja sen jälkeen käytiin moikkaamassa kummitäti Sheilaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat